Ga direct naar de hoofdinhoud

Reactie plaatsen

Reacties

Francisca
2 maanden geleden

we hebben ze! Pubers waren erg verrast en was leuk om te vullen en te geven.
Erg leuk hoor de EHBE boxen!

Lobke
4 maanden geleden

Ik heb het ontvangen... was super goed verpakt... bedankt voor de snelle en goeie levering ๐Ÿค—๐Ÿ‘

Saskia
5 maanden geleden

Ontvangen hoor, heel leuk!Complimenten voor je service, dank!

Marcel
6 maanden geleden

Nienke, bedankt de tegels zijn goed ontvangen en verpakt๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘ fijn weekend en alvast fijne feestdagen.

RTH Little Loves
7 maanden geleden

Hele fijne, snelle communicatie. Verschillende kleuren tegeltjes besteld en deze worden zorgvuldig ingepakt en verzonden. Al vaker besteld en ik blijf terugkomen! Aanrader!