we hebben ze! Pubers waren erg verrast en was leuk om te vullen en te geven.
Erg leuk hoor de EHBE boxen!
Lobke
4 maanden geleden
Ik heb het ontvangen... was super goed verpakt... bedankt voor de snelle en goeie levering ๐ค๐
Saskia
5 maanden geleden
Ontvangen hoor, heel leuk!Complimenten voor je service, dank!
Marcel
6 maanden geleden
Nienke, bedankt de tegels zijn goed ontvangen en verpakt๐๐ fijn weekend en alvast fijne feestdagen.
RTH Little Loves
7 maanden geleden
Hele fijne, snelle communicatie. Verschillende kleuren tegeltjes besteld en deze worden zorgvuldig ingepakt en verzonden. Al vaker besteld en ik blijf terugkomen! Aanrader!
Reactie plaatsen
Reacties
we hebben ze! Pubers waren erg verrast en was leuk om te vullen en te geven.
Erg leuk hoor de EHBE boxen!
Ik heb het ontvangen... was super goed verpakt... bedankt voor de snelle en goeie levering ๐ค๐
Ontvangen hoor, heel leuk!Complimenten voor je service, dank!
Nienke, bedankt de tegels zijn goed ontvangen en verpakt๐๐ fijn weekend en alvast fijne feestdagen.
Hele fijne, snelle communicatie. Verschillende kleuren tegeltjes besteld en deze worden zorgvuldig ingepakt en verzonden. Al vaker besteld en ik blijf terugkomen! Aanrader!